Strona główna Strefa Studenta i Absolwenta Centrum Obsługi Studenta
Centrum Obsługi Studenta
Od 7 kwietnia 2021 r. Centrum Obsługi Studenta (COS) stanie się punktem informacyjnym oraz miejscem do załatwiania wszelkich spraw dla wszystkich:
-
studentów;
-
doktorantów;
-
uczestników studiów podyplomowych;
-
kandydatów na studia;
-
absolwentów AIK.
W jakich sprawach będzie można skontaktować się z COS?
W COS będziesz mógł:
-
złożyć wniosek o przyznanie stypendium (więcej informacji na stronie);
-
odebrać zaświadczenie (np. o posiadaniu statusu studenta);
-
otrzymać legitymację oraz przedłużyć jej ważności (WAŻNE! Na czas trwania stanu epidemii wszystkie legitymację zachowują swoją ważność bez konieczności przedłużenia jej na uczelni);
-
złożyć dokumenty na studia (kandydaci);
-
odebrać dyplom i suplement do dyplomu (absolwenci AIK).
-
złożyć podanie do Dziekana, Dyrektora Instytutu, Rektora, Prorektora ds. studenckich, Rady ds. stopni naukowych, Rady Szkoły Doktorskiej, Kierowników studiów doktoranckich, Kierownika Międzywydziałowego Studium Języków Obcych itp.
>>NEWSLETTER DLA STUDENTÓW POŚWIĘCONY CENTRUM OBSŁUGI STUDENTA<<
Podania/wnioski składane do COS (międzywydziałowe jednostki)
Ubezpieczenie:
Student do 26 roku życia (pierwszego, drugiego i trzeciego stopnia studiów stacjonarnych i niestacjonarnych) podlega ubezpieczeniu zdrowotnemu rodzica. To na rodzicu spoczywa obowiązek dopisania dziecka do własnego ubezpieczenia w miejscu pracy, w Urzędzie Pracy bądź ZUS-ie (w przypadku pobierania renty bądź emerytury). Jeśli student jest zatrudniony na umowę o pracę podlega ubezpieczeniu z tego tytułu.
Student po ukończeniu 26 roku życia (pierwszego, drugiego i trzeciego stopnia studiów stacjonarnych i niestacjonarnych), podlega ubezpieczeniu w pierwszej kolejności z umowy o pracę, umowy zlecenia, bądź ubezpieczenia współmałżonka. Jeśli nie posiada żadnego z wymienionych tytułów to obowiązek ubezpieczenia spoczywa na Uczelni w której studiuje (dotyczy to równiez studentów studiów doktoranckich).
Student zgłasza się do Centrum Obsługi Studenta i Doktoranta w godzinach dyżurów, z ważną legitymacją studencką, dowodem osobistym oraz wypełnionym wnioskiem o objęcie ubezpieczeniem załączonym poniżej. Utrata statutu studenta powoduje wyrejestrowanie z ubezpieczenia zdrowotnego. Student ma również obowiązek poinformować na piśmie o każdej zmianie powodującej uzyskanie nowego tytułu do ubezpieczenia lub utraty statusu studenta w terminie do 7 dni. Dokumenty, o których mowa powyżej student składa w Centrum Obsługi Studenta i Doktoranta.
Podania do Międzywydziałowego Studium Językó Obcych
Do podania należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu za dodatkowy lektorat. Uiszczenie opłaty jest równoznaczne z przyjęciem i zaakceptowaniem podania.
Proces dyplomowania
strona w trakcie budowy
Pomoc materialna
strona w trakcie budowy
Absolwenci