Strona główna Uczelnia Uniwersytet Struktura Administracja Biuro Promocji Komunikaty Nowa książka Pani dr Agnieszki Grzechynki
Nowa książka Pani dr Agnieszki Grzechynki
- Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom?
- W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę?
- Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko?
- Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców?
- I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej?
Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Naukowego Akademii Ignatianum w Krakowie.